Tuc Logo
  • Αρχική
  • Οργάνωση
    • Σχετικά με Εμάς
    • Επιτροπή Ισότιμης Πρόσβασης
  • Υπηρεσίες
    • Τμήμα Φοιτητικής Μέριμνας
    • Βιβλιοθήκη - Υπηρεσίες για ΑμεΑ
    • Ψυχολογική Υποστήριξη
    • Ατομικά Προγράμματα Εκγύμνασης
    • Βοηθητικό Υλικό
  • Νομοθεσία
  • Νέα και Ανακοινώσεις
  • Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
  • Επικοινωνία
Lang Icon
background
  1. Αρχική
  2. Νομοθεσία

Νομοθεσία

Η σελίδα αυτή συγκεντρώνει την ισχύουσα νομοθεσία και τα θεσμικά κείμενα που αφορούν τα δικαιώματα των φοιτητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, καθώς και το πλαίσιο λειτουργίας της Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης. Εδώ θα βρείτε συνδέσμους προς νόμους, υπουργικές αποφάσεις και κανονιστικά έγγραφα που καθορίζουν τις διαδικασίες υποστήριξης, τις υποχρεώσεις των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και τις παρεχόμενες προσαρμογές. Στόχος είναι η άμεση και αξιόπιστη πρόσβαση σε όλες τις σχετικές πληροφορίες που διασφαλίζουν την ισότιμη συμμετοχή στην ακαδημαϊκή ζωή.

  • Τρόποι Εξέτασης φοιτητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (άρθρο 24 παρ. 5)

  • Σχέδιο για την Ισότιμη Πρόσβαση των Ατόμων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες του Πολυτεχνείου Κρήτης

  • Οργανωτικές διατάξεις για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρίες (Νόμος 4488/2017 - μέρος Δ' άρθρο 59)

  • Χρονικό Όριο Φοίτησης ΑμεΑ

Ακολουθήστε μας:
TUC Logo

Επικοινωνία

Πολυτεχνείο Κρήτης
Πολυτεχνειούπολη, Ακρωτήρι Χανιά 73100, Ελλάδα


Τηλέφωνο: +30 28210 37483
Email: mip@tuc.gr

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

  • Πολυτεχνείο Κρήτης
  • Βιβλιοθήκη - Εξυπηρέτηση ΑμεΑ
  • Κοινωνική Μέριμνα
  • Γραφείο Ψυχολογικής Υποστήριξης
  • Τμήμα Φοιτητικής Μέριμνας
  • Γραφείο Διασύνδεσης & Σταδιοδρομίας

Σχετικά με Εμάς

Η Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης του Πολυτεχνείου Κρήτης αναλαμβάνει την πρόκληση να εξασφαλίσει τις κατάλληλες υποδομές και να παρέχει υποστήριξη στα Άτομα με Αναπηρίες και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, ώστε να συμμετέχουν απρόσκοπτα στην εκπαιδευτική διαδικασία, να ολοκληρώσουν επιτυχώς τις σπουδές τους και να ενταχθούν στην επαγγελματική και την ευρύτερη κοινωνική ζωή.

Περισσότερα
© Πολυτεχνείο Κρήτης, 2025